Aktualne oferty pracy w ESA

ESA Logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA Logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS). 

Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycyjne oraz magazynowe typu in-house.  

Jeśli chcesz z nami pracować, zapraszamy!   
ESA współtworzą ludzie, którzy są lub mają ambicję by być:

E – ekspertami w swojej dziedzinie  

S – samodzielne  

A – ambitne    

Zapraszamy do składania aplikacji na adres: fron.ewelina@esa-logistics.eu

Aktualnie w związku z rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko:

 

Koordynator operacji magazynowej

m. pracy : Sady (Tarnowo Podgórne)

Twoim nadrzędnym celem na tym stanowisku będzie całościowy nadzór nad realizacją projektu logistycznego (magazyn multiklient) poprzez głównie:

  • sprawowanie  kontroli i zarządzanie procesem wejścia/wyjścia
  • dbałość o prawidłowy obieg i kompletność dokumentacji magazynowej
  • nadzorowanie i koordynowanie podwykonawców i zgodności ich usługi z zawartą umową
  • wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających i udoskonalających
  • monitorowanie wskaźników, raportowanie 

Oferowane stanowisko jest stanowiskiem rozwojowym w kierunku samodzielnego kierownika magazynu, stąd wymagane

  • min. 4-letnie doświadczenie magazynowe, przy czym min. 2 letnie na stanowisku zarządzającym (koordynator, kierownika zmiany)
  • wiedza dotycząca procesów magazynowania i dystrybucji
  • praktyczna znajomość różnych procedur operacyjnych na obszarach magazynowych i zdolność do kreowania zmian, usprawniania
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera, pakiet MS Office i programów ERP, znajomość SAP dodatkowym atutem
  • praktyczne umiejętności kierowania wózkiem widłowym
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • orientacja na realizację budżetu, umiejętność tworzenia i kontroli budżetu
  • dokładność nawet pod presją czasu,  samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji,
  •  umiejętność organizowania pracy własnej i innych,  zaangażowanie
  • wysoki poziom kultury osobistej i pracy zespołowej

W zamian za twoje codzienne starania chcemy ci zaoferować:

  • umowę o pracę (wstępnie na okres próbny) w pełny wymiarze czasu pracy
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur 
  • wynagrodzenie i treść pracy odpowiadające twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie)
  • pracę  w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości
  • możliwość rozwoju osobistego i stanowiskowego poprzez wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia i udział w projektach interdyscyplinarnych.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą nw Gliwicach.

 

Logistics Quality Specialist

m. pracy : Gliwice (śląskie) 

Twój zakres obowiązków obejmował będzie samodzielne kreowanie polityki bezpieczeństwa w działaniach operacyjnych firmy, a do nich głównie należeć będzie:

  • implementacja oraz utrzymanie standardów TAPA 3
  • audytowanie przewoźników w ramach IFS, TAPA 3
  • autoryzacja parkingów strzeżonych
  • implementacja działań zapobiegawczych oraz naprawczych w zakresie bezpieczeństwa przewożonych ładunków
  • audyty w zakresie bezpieczeństwa w lokalizacjach magazynowych
  • rewizja procedur bezpieczeństwa
  • szkolenie i nadzorowanie pracowników zaangażowanych w realizację standardu TAPA oraz podwykonawców
  • rejestrowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych w łańcuchu dostaw (współpraca ze spedytorami)

Aby z sukcesami realizować te zadania potrzebujesz posiadać:

  • min. 2-letnie doświadczenie spedytorskie lub w zarządzaniu flotą
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2)
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • gotowość do częstych podróży służbowych
  • wykształcenie wyższe, mile widziane z branży TSL
  • dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy

W zamian za twoje codzienne starania chcemy ci zaoferować:

  • umowę o pracę (wstępnie na okres próbny) w pełny wymiarze czasu pracy
  • zadaniowe podejście do pracy- gospodarowanie własnym czasem;
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur 
  • wynagrodzenie i treść pracy odpowiadające twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie)
  • pracę  w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą nw Gliwicach.

 

Business Manager (FTL) 

  m. pracy: Gliwice (przy Rynku) 

W twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi;
  • organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy;
  • sporządzanie ofert przetargowych i wycen;
  • realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportu (głównie FTL);
  • stałe monitorowanie i analizowanie usług rynku transportowego;
  • efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi dla Klientów.

Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:

  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem Klientów w branży TSL, w szczególności usług transportu drogowego FTL;
  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie o kierunki: logistyka, transport, spedycja;
  • praktyczna wiedza z zakresu nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych, zawierania umów handlowych i obsługi KAM;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym profesjonalny kontakt biznesowy.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.  

Specjalista ds. HR 

  m. pracy: Gliwice (przy Rynku) 

Za tym stanowiskiem kryje się:

  • prowadzenie całościowego procesu rekrutacyjnego (ogłoszenia, head-huntingu, rozmowy kwalifikacyjne, raportowanie) na stanowiska etatowe oraz staże;
  • realizacja polityki szkoleniowej (realizacja planu szkoleń, ocena szkoleń, wybór i ocena jednostek szkoleniowych, raportowanie);
  • realizacja procesu adaptacji nowego pracownika;
  • koordynacja obiegu dokumentów kadrowych wew. organizacji, nadzór nad zgodnością;
  • bieżące wsparcie HR dla wszystkich oddziałów i kontakt z biurem zewnętrznym w zakresie obsługi kadrowo-płacowej.

Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:

  • wykształcenie min. licencjat,  pref. kierunkowe (ZZL);
  • min. 2 letnie doświadczenia zawodowego w dziale personalnym w obszarze miękkiego HR lub Agencji Rekrutacyjnej; 
  • doświadczenie w pracy w rozproszonej strukturze organizacyjnej będzie atutem;
  • znajomość nowoczesnych metod i narzędzi rekrutacji i selekcji;
  • podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy;
  • znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną i profesjonalną rozmowę (min. B1);
  • nastawienie na rezultat, samodzielność w działaniu;
  • entuzjazm, komunikatywność, utrzymywanie odpowiedniej etykiety kontaktów  oraz otwartość na nowe małe i duże wyzwania.

W zamian za twoje codzienne starania chcemy ci zaoferować:

  • umowę o pracę (wstępnie na okres próbny) w pełny wymiarze czasu pracy;
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur;
  • możliwość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole,  
  • możliwość rozwoju poprzez nowe wyzwania, szkolenia; 
  • kształtowaniu organizacji poprzez otwartą komunikację, możliwość realizacji swoich pomysłów (programy racjonalizatorskie).

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

 

Specjalista ds. Obsługi Logistycznej

m. pracy: Dobra (Stryków, łódzkie)

 W twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • rejestrowanie zamówień Klientów w systemie informatycznym;
  • administrowanie danymi oraz kontrolowanie poprawności procesów magazynowych w systemie SAP;
  • monitorowanie stanu magazynu i zaopatrzenia;
  • przekazywanie zamówień klientów do magazynu;
  • kontrola transportu klient-magazyn;
  • optymalizacja procesów logistycznych.

Na ty stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:

  • wykształcenie  min. średnie; preferowane wyższe kierunkowe (TSL);
  • ponad roczne doświadczenie zawodowe w obszarze magazynowym związane z obsługą systemu SAP;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • dokładność, rzetelność;
  • zdolność do pracy pod presją czasu.  

W zamian za twoje codzienne starania chcemy ci zaoferować:

  • umowę o pracę (wstępnie na okres próbny) w pełny wymiarze czasu pracy;
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur;
  • wynagrodzenie i treść pracy odpowiadające twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje;
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie);
  • pracę  w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach. 


Editorial system WebEditorial - NETservis s.r.o. © 2017

     Mapa strony      RSS service      XML Sitemap