Aktualne oferty pracy w ESA

ESA Logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA Logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS). 

Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycyjne oraz magazynowe typu in-house.  

Jeśli chcesz z nami pracować, zapraszamy!   
ESA współtworzą ludzie, którzy są lub mają ambicję by być:

E – ekspertami w swojej dziedzinie  

S – samodzielne  

A – ambitne    

Zapraszamy do składania aplikacji na adres: fron.ewelina@esa-logistics.eu

Aktualnie, w związku z rozwojem, poszukujemy pracowników na stanowisko:

 

Specjalista ds. logistyki

m. pracy: Gliwice (przy rynku)

Jeśli znasz i rozumiesz pracę na magazynie, interesują cię procesy logistyczne, ich projektowanie i optymalizacja proponujemy Ci stanowisko, gdzie w zakresie twoich obowiązków znajdzie się:

  • wsparcie oddziałów magazynowych w ich bieżącej operacji poprzez opracowywanie wskaźników efektywności, analizę i  optymalizację istniejących procesów magazynowych
  • sporządzanie kalkulacji  i wyceny projektów magazynowych
  • aktywne wsparcie rozmów handlowych z potencjalnym klientem
  • udział w procesie wdrożenia nowego projektu magazynowego
  • tworzenie narzędzi usprawniających/automatyzujących
  • tworzenie raportów i analiz na potrzeby organizacji

A w związku z tym potrzebne będzie:

  • min. 2 lata doświadczenia  na analogicznym stanowisku lub min. 2 letnie doświadczenie w pracy magazynowej, preferowana administracja magazynowa
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ścisłe, logistyka
  • praktyczna wiedza dot. kosztów funkcjonowania operacji magazynowej, współudział we wdrożeniach/optymalizacjach będzie dodatkowym atutem
  • dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość Excel
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną zawodową komunikację będzie dodatkowym atutem
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • samodzielność w działaniu i nastawienie na rezultat, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, orientacja na szczegóły,

W zamian oferujemy:

  • pracę na stanowisku, które niesie z sobą możliwość rozwoju zawodowego i wyspecjalizowania się w obszarze kalkulacji/wdrożeń logistyki kontraktowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie i treść pracy na umowie o pracę odpowiadające Twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie)
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości
  • wsparcie w rozwoju w postaci mentoringu, szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

 

Specjalista ds. BHP

m. pracy: Gliwice (przy rynku)

wymiar: 1/2 lub 1/1 etatu

W twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • realizacja zadań służby BHP zgodnie z polskim prawem,
  • sprawna realizacja celów w zakresie BHP wynikających z wewnętrznych uwarunkowań spółki
  • wsparcie mentorskie kadry kierowniczej i pracowników w ramach ich  codziennej pracy jak również w przygotowaniach tenderowych i wdrożeniach nowych projektów logistycznych
  • monitorowanie zmian prawa i bieżące dostosowywanie i doradztwo
  • dbałość o sporządzenie, aktualizację ryzyka zawodowego
  •  zapewnienie stanu aktualnego przeszkolenia w dziedzinie BHP oraz aktualnych badań medycyny pracy
  • raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne
  • reprezentowanie Spółki przed instytucjami i organami zewnętrznymi

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub w jego połowie (do ustalenia)
  • uposażenie narzędziowe (komputer, telefon)
  • atrakcyjne wynagrodzenie wsparte benefitami i treść pracy odpowiadające twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • możliwość pracy samodzielnej (praca w ramach homeoffice do uzgodnienia), podejmowania własnych inicjatyw i realizacji pomysłów, współtworzenia organizacji
  • wsparcie w rozwoju poprzez szkolenia zawodowe oraz językowe i coraz ambitniejsze zadania
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur

W związku z tym potrzebne będzie:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe  określone prawem dla pracowników służby BHP
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, przy czym praca w firmie  logistycznej i/lub o rozproszonej strukturze będzie stanowić przewagę
  • bardzo dobra znajomość przepisów BHP; orientacja w tematach logistycznych (magazynowych) jest przez nas szczególnie pożądana
  • znajomość j. angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację (poziom b1/b2)
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • czynne prawo jazdy kategorii B i dyspozycyjność do wyjazdów służbowych
  • orientacja na cel, samodzielność w działaniu, umiejętność zarządzania informacją oraz współpracy w rozproszonym zespole, łatwość komunikacji i profesjonalizm w codziennym działaniu.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

 

 Specjalista ds. wdrożeń WMS

m. pracy:

Gliwice (śląskie) lub

Stryków (łódzkie), lub

Warszawa (mazowieckie)

W twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • wdrażanie i adaptowanie systemów wms w projektach magazynowych do wymagań operacyjnych klienta
  • analizowania wymagań klienta, biznesowych, operacyjnych, w tym kreowanie dla niego optymalnych rozwiązań
  • testowanie i opiniowanie rozwiązań wms
  • modelowanie procesów we współpracy z managementem magazynu
  • współpraca z działem IT spółki (Czechy) oraz zespołem wdrożeniowym celem poprawnej realizacji projektu wdrożeniowego
  • dbałość o klarowną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  •  wyposażenie stanowiska w niezbędne narzędzia pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie wsparte benefitami  i treść pracy odpowiadające twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje.
  • możliwość pracy samodzielnej (praca w ramach homeoffice do uzgodnienia), podejmowania własnych inicjatyw i realizacji pomysłów,
  • wsparcie w rozwoju poprzez szkolenia zawodowe oraz językowe i coraz ambitniejsze zadania
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur

W związku z tym potrzebne będzie:

  • preferowane wykształcenia wyższe na kierunkach ścisłych (m.in. informatyka, telekomunikacja, matematyka),
  • praktyczna znajomość zagadnień logistyki magazynowej - min. 2 letnie doświadczenie magazynowe (branża FMCG będzie dodatkowym atutem),
  • min. 1 roczne doświadczenie we wdrażaniu projektów wms, integracji systemów (poparte sukcesami)
  • język angielski w stopniu umożliwiającym zawodową komunikację w środowisku międzynarodowym (min. Silne B1)
  • przynajmnej podstawowa znajomość czeskiego – bardzo nas ucieszy i z pewnością się przyda
  • dyspozycyjność do wyjazdów służbowych i pobytów wdrożeniowych w nowych lokalizacjach magazynowych
  • orientacja na cel, umiejętność skutecznej komunikacji i budowania relacji interpresonalnych
  • wysokie zdolności analityczne

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

 

Koordynator Zespołu

m. pracy Żyrardów - PRACA ZMIANOWA

Twoja rola będzie miała duże znaczenie, gdyż do twoich obowiązków należeć będzie:

  • koordynacja pracy grupy pracowników na danym obszarze magazynowym,
  • organizowanie pracy zgodnie z wewnętrznymi i procedurami klienta
  • nadzorowaniu prawidłowości przebiegów procesów na podległym obszarze szczególnie pod kątem wydajności, jakości i przepisów BHP
  • kontrolowanie i weryfikacja stoku komponentów, ich recepcja i obsługa wysyłek
  • dbałość o kompletność dokumentacji, wpisów systemowych i wypełniania wymogów proceduralnych.

Z Twojej strony oczekujemy:

  • min. 2 letniego doświadczenia w pracy magazynowej w kierowaniu pracą grupy pracowniczej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze wysyłek będzie dodatkowym atutem
  • uprawnień i praktycznego doświadczenia w obsłudze wózków widłowych, wysoki skład pożądany
  • znajomości systemu magazynowego, najlepiej SAP
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office
  • umiejętności klarownego określania obowiązków, przydzielania zadań i oceny pracy
  • umiejętność pracy pod wpływem stresu i podejmowania właściwych decyzji, dyspozycyjności, zaangażowania w pracę i dokładności.

W zamian oferujemy:

  • bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające Twojemu doświadczeniu i kwalifikacjom
  • wewnętrzną komunikację opartą na otwartości i szacunku
  • możliwość wdrażania nowych pomysłów, a tym samym poszerzania swojej wiedzy i umiejętności
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

                                                             

Spedytor

m. pracy: Gliwice (przy rynku)

W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • kompleksowe zarządzanie procesem transportowym poprzez wyznaczanie i monitorowanie trasy przewozu i stawek z tym związanych, bieżąca analiza i optymalizacja kosztów
  • pozyskiwanie przewoźników i klientów, negocjowanie optymalnych stawek i warunków realizacji zlecenia
  • budowanie długofalowych relacji z klientami i podwykonawcami poprzez profesjonalną komunikację, realizację zlecenia na możliwie najwyższym poziomie oraz dokładanie należytej staranności w utrzymywanie relacji z klientem
  • realizacja założonego i przydzielonego budżetu spedycyjnego
  • wdrażanie usprawnień w zakresie funkcjonowania oddziału na podstawie bieżących analiz i obserwacji, podejmowanie działań usprawniających i optymalizacyjnych

A w związku z tym potrzebne będzie:

  • min. 1 rok doświadczenie w firmie spedycyjnej w realizacji zleceń międzynarodowych (gł. FTL-owych; kierunki Francja, Belgia, Niemcy)
  • wykształcenie min. średnie
  • dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • znajomość rynku spedycyjnego, doświadczenie  w pracy z giełdą transportową
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną zawodową komunikację (mocne B1)
  • samodzielność w działaniu i nastawienie na rezultat
  • dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
  • orientacja na szczegóły

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur 
  • atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość skorzystania z benefitów
  • treść pracy odpowiadającą Twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • rozwój poprzez ambitne zadania, mentorstwo oraz szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie)
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

 

Pracownik magazynowy - operator wózka widłowego

 m. pracy Żyrardów

W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • wykonywanie prac magazynowych, np. rozładunku i załadunku towarów, przygotowanie komponentów oraz wydawanie ich z magazynu na produkcję, itp.
  • obsługa linii produkcyjnych i okołoprodukcyjnych, ew. obsługa regałów wysokiego składu,
  • przygotowanie i czynny udział w inwentaryzacjach.

Z Twojej strony oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy magazynowej, min. 2 letnie
  • uprawnienia i doświadczenia w obsłudze wózków widłowych, min. 1 roczne – wózki wysokiego składowania dodatkowym atutem
  • dyspozycyjności, zaangażowania w pracę i dokładności,
  • odporności na stres.

W zamian oferujemy:

  • bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy
  • o umowę o pracę, wstępnie na 1 m okres próbny; praca w systemie 3 zmianowym
  • wewnętrzną komunikację opartą na otwartości i szacunku,
  • możliwość wdrażania nowych pomysłów, a tym samym poszerzania swojej wiedzy i umiejętności.

Prosimy o przesyłanie CV nazwanych imieniem i nazwiskiem oraz dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach." Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

 

Business Manager (Logistyka Kontraktowa)

Biuro: Dobra (Stryków, łódzkie), lub

Biuro: Żyrardów (mazowieckie)

Zasięg stanowiska (działania): województwo łódzkie i ościenne lub do uzgodnienia

 W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • Rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi
  • Organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy
  • Sporządzanie ofert przetargowych i wycen
  • Realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie logistyki kontraktowej
  • Stałe monitorowanie i analizowanie rynku magazynowego
  • Efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi dla Klientów
  • Udział w kreowaniu biznesu czyli podszeptywanie nam tego, o czym do tej pory nie pomyśleliśmy ;)

Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:

  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem Klientów pod logistykę kontraktową, lub
  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Magazynu/Kierownika Projektu Logistycznego
  • wykształcenie wyższe, preferowane pokrewne: logistyka, transport, spedycja
  • praktyczna umiejętność wyceny procesów magazynowych
  • znajomość rynku magazynowego, powierzchni magazynowych, obowiązujących stawek oraz panujących tam zasad
  • praktyczna wiedza z zakresu nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych, zawierania i negocjowania umów handlowych i obsługi KAM
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym profesjonalny kontakt biznesowy

 W zamian za Twoje codzienne starania chcemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę (wstępnie na okres próbny) w pełnym wymiarze czasu pracy
  • samodzielne stanowisko pracy oraz wsparcie narzędziowe (komputer, telefon, samochód)
  • zadaniowe podejście do pracy - gospodarowanie własnym czasem
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur 
  • wynagrodzenie (podstawa + system premiowy), treść pracy odpowiadające twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie)
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach. 

 

Business Manager (FTL)

m. pracy: Gliwice (przy rynku)

W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi
  • organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy
  • sporządzanie ofert przetargowych i wycen
  • realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportu (głównie FTL)
  • stałe monitorowanie i analizowanie usług rynku transportowego
  • efektywna współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi dla Klientów.

Na tym stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci, ale również spełnienie wymagań takich jak:

  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów w branży TSL, w szczególności usług transportu drogowego FTL
  • preferowane wykształcenie wyższe magisterskie o kierunki: logistyka, transport, spedycja,
  • praktyczna wiedza z zakresu nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych, zawierania umów handlowych i obsługi KAM
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym profesjonalny kontakt biznesowy.

W zamian za Twoje codzienne starania chcemy Ci zaoferować:

  • umowę o pracę (wstępnie na okres próbny) w pełnym wymiarze czasu pracy
  • samodzielne stanowisko pracy oraz wsparcie narzędziowe (komputer, telefon, samochód – również do użytku prywatnego)
  • zadaniowe podejście do pracy- gospodarowanie własnym czasem;
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur 
  • wynagrodzenie (podstawa + system premiowy) i treść pracy odpowiadające twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie)
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

 

Asystent Działu PR i Marketingu

m. pracy: Gliwice (przy rynku)

 Oferujemy Ci:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur 
  • atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe „umilacze” (dofinansowanie do pakietu sportowego, ZFSŚ, ubezpieczenie medyczne, na życie i opiekę prawną)
  • treść pracy odpowiadającą Twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • rozwój poprzez ambitne zadania, mentorstwo oraz szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
  • możliwość uczenia się od najlepszych, radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie).

 

W twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • monitoring rynku i konkurencji i przygotowywanie zestawień oraz raportów
  • tworzenie lub redakcja contentu na potrzeby wewnętrznego i zewnętrznego PR
  • kreacja grafiki reklamowej, video, tworzenie prezentacji
  • monitoring i obsługa eventów branżowych
  • przygotowywanie akcji promocyjnych
  • obsługa social media i redakcja strony www
  • redakcja newsletterów oraz zasobów intranetu
  • SEO i SEM.

A w związku z tym potrzebna będzie:

  • przede wszystkim ponadprzeciętna dawka kreatywności a także zdolności komunikacyjne i analityczne
  • docenimy wykształcenie kierunkowe (z zakresu marketingu, PR, analiz rynkowych) i pożądane będzie min. 1 roczne doświadczenie w tym obszarze
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności Power Point w stopniu średniozaawansowanym
  • mile widziana znajomość profesjonalnych programów graficznych oraz marketingu internetowego
  • umiejętność pracy pod presją priorytetów/informacji ze względu na dynamikę organizacji i rozproszoną strukturę
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca Ci na zachowanie swobody w relacjach zawodowych i opracowywanie materiałów w tym języku.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.

 

Specjalista ds. Księgowości

m. pracy: Gliwice (przy rynku)

W Twoim zakresie obowiązków znajdzie się:

  • wprowadzanie i księgowanie dokumentów w  systemie Optima
  • przygotowanie raportów GUS i innych raportów dla instytucji zewnętrznych oraz na potrzeby firmy
  • przygotowanie, potwierdzenia sald
  • wsparcie w zamknięciu miesiąca/roku
  • zarządzanie i ewidencja środków trwałych, nadzór nad przepływem tych środków wewnątrz organizacji
  • kontrola i rozliczanie rozrachunków
  • wsparcie w weryfikacji wybranych kont, inne zadania księgowe
  • wparcie w zakresie kalkulacji podatku VAT.

A w związku z tym potrzebne będzie:

  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku lub jako asystent księgowego
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (księgowość, finanse, rachunkowość)
  • znajomość zasad rachunkowości
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel w stopniu średniozaawansowanym
  • znajomość obsługi systemów klasy ERP, OPTIMA szczególnym atutem
  • dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne
  • średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (wskazana ze względu na środowisko organizacji)
  • praca w dynamicznej, rozproszonej strukturze stąd oprócz dokładności, terminowości i zdolności analitycznych konieczna również umiejętność pracy pod presją priorytetów/informacji.

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, co daje możliwość awansu wewnątrz struktur 
  • atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość skorzystania z benefitów i treść pracy odpowiadające Twoim kwalifikacjom i możliwość sięgnięcia po więcej, jeśli masz takie aspiracje
  • rozwój poprzez ambitne zadania, mentorstwo oraz szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne
  • radość pracy w zaangażowanym, przyjaznym zespole, współtworzenia firmy (otwarta komunikacja, programy racjonalizatorskie)
  • pracę w firmie, której dynamika rozwoju niesie ze sobą ciągle nowe możliwości.

Prosimy o przesyłanie CV  dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity, Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Esa s.r.o. sp. z.o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Gliwicach.


Editorial system WebEditorial - NETservis s.r.o. © 2018

     Mapa strony      RSS service      XML Sitemap